Thursday, December 8, 2011

kaki lenguh melangkah meratarata~~

yeahhh...selalu ergh tiap kali buka blog benda sedey jerk...
ape barang kan ?? naahhh...
kali ni agak fun cikit kot dr sebelum neh..HAHA macamla seronok sgt
bena erggh saje jerk tadi nak bawak mom pegi genting..
da borink sangat dok jalan kat kL ni 
so pegi la merendek sane jap..
oleh sebab kerana malam ni malas sangat nak carik peribahasa nak tulis esei ,
eca taruk jerk gambar..nahhh!!


yeaaa...ni sume gambar time first entry..
kat dalam taman tema uh kami xmasuk pon ..
ye ah kalau masuk sape nak main..
aku ?? kao giler ape..
nak bagi tulang ni macam tulang ayam yang kau gigit uh ? 
hahahahhahahahaha *gelak xsopan

nadia & ipa
korang tengok budak ni macam ape ??
kalau aku lah kan..aku tgk yang pink uh mcm cacat je..haha
yang biru uh plak macam owang demam setahun..
dgn dy pnyer snow cap lagi..pegi genting je pownnnn *perlu ke?

pengantin xbrapa baru

kakak ipa saye :))

dengan mak syayerr :))
dahdahdahhh...ni sume gambar ngadengade jerk..
sume xleh pakai nih..bajet ade gedik ade..macam2..hahaha
aku pegi kejap jerk sebab xlarat
wat hilang boring jerk
lagipun malam tadi aku kene pegi urut bdana nih
giler sakit doe..gggrrr~~
tapi kan weih sebelum aku balik uh..
macam biasa la mata aku melilau jerk carik kedai kan
abiskan duit je keje kao eca...ishishishhh
so sempat gak la aku singgah dekat padini store sat..
nak carik selipar je ponn..asyik pkai kasut jerk
bau ikan kaki aku haa..da putih xperlu kasutkasut da :))
dah jumpa kasut bekenan satu beg uh plakkk !!
xbeli balik umah teringat so juz grab it larhh


naaaa... last posed before back
actually penat giler..
almaklumla owg sakit katekan...hahaha
k lah weih...da lwat da nk tidoo
owg sakit kena jaga kesihatan.. *jagala sangatttt
*___*

No comments:

Post a Comment