Sunday, December 4, 2011

when an extreme excited became a nightmare

nah..tiap kali update blog mesti pasal benda sedeyh je kan keje aku nih...hehehee
memangla u alls sbb time2 aku rsa mcm ni lah aku nak mgarut2 lam nih klu tak...
tak derk nyer aku rajen sgt nk tulis esei bagaikan alam sekolah menengah time nak spm dulu uh...
kali ni aku memang rs mcm mimpi ngeri..even xsengeri mimpi aku tiap2 mlm time tido uh, tp mimpi ni watkan aku rasa mcm nk mjerit dari tingkat13 nih...bbbllluuurrr~~

actually i just went from HKL ermm then already opened my body casts..mmg bgun pagi2 lagi aku arini..
semangat ea eca ea nk pegi bukak bekung yang kao pakai 3bulan uh..
haaa memang lah weih mana aku xsemangat thap maksimum, panas doe gatal2 lagi...yeoww~~
but then after bukak pegi amek rekod sume then balik lah kan xkan dah nak pegi midvalley kot...haha
so bila balik mulalah kena interview itu ini n barula aku taw memang betullah ape yg aku perasan sblum ni..
pasal ape ?? hurmm tulang blakang aku dah memang xsama lagi dah..xmasuk btul, tinggi sebelah n tinggi bahagian atas..lpas tu tulang rusuk belah kiri nih...pehal plak kan ?? macam2 jelah 
 rusuk aku uh kat bahagian bawah uh die ke dalam..xsama dan xtersusun mcm yang lain2...
mungkinlah bagi korang, alaaah xdela sedih sgt..tapi bagi aku ???
 ohhh  nooooo...ALLAH...plllzzzz

myb tulang aku dah jadik mcm ni dah kot...hhurmm
 xrasa macam dulu dah..serius !! rasa lenguh,sakit,nak bnafas sangat susah..pleaseee !!!
eca controlcontrol wat rilek jerk ...
taw x,kadang2 aku rasa kenapa aku xmati je time uh..xbaik sguh kan aku nih
aku bukan ape dah rasa macam myusahkan orang jerk tapi xpelah mungkin aku dah dapat pluang kedua untuk hidup *cettt jiwang jerk ayat..hehe
..kan ?? okelah tu..bsyukur2 aminnn...  :))
dahhh...rs macam nak pegi dok lam bilik air je rendam muka lam baldi nangis puaspuas xnak bg dengar..
klu nanes kat luar nati orang napak malu plak....:'(
nak bahu...plisssss :'((


teruk aihh...
 gambar ats ni aku download je aw..bukan aku ! hahaha mentang pakai body casts kan, sluruh tubuh kena simen..hahaha tp actually first month ritu lbh kuang mcm ni jgk ah..
sebab pkai bnda ni lah blakang da xok ckit..tp mungkin klu pegi urut nati ok kot..amiinnn
mungkin jgk pakai casts lagi elok dpd aku operate ritu,nati kena tanggung risiko plak..
whatever it is..plzz keep pray for me T__T
sabar jelaa~~

No comments:

Post a Comment