Friday, December 23, 2011

tabungkahwin (gatalnye aku HAHAHA)

penaaatpenatpenat dan penatttt bile fikirkan tabung also known as duit utk ms depan lah klu bg eca
sebab ape aw..sebab eca ni susah skit klu bab nak menabung nieyh BERMASALAH !
awalawal je semangat aku ni nati aku korek tiap ari duit uh... HAHAHAHA *gelak xsenonoh
mana x nye..setiap ade sokmo hok nok kluar derak(jejalan) *uppss tkeluar loghat dah..mitak maaaaap
sekejap rs nk makan rojak,aiskrim,roti... tp makan tu xkisahla sangat
yg sangat kisah nye yang nih...nih tengok nih !!!
hehehee
okeyy...ni lah keje aku yangggg aku sgt addicted... xboleh nak kawal dah.. hhhuuurrrr
even time sakit xboleh nak kluar rumah pon still sempat lg
apatahhh lg klu dapat bjalan merata tempat..kannn ??
klu xboleh bgerak lain plak...yg ni plaaaaakkk...skun kan maju @@
jengjengjengggg
online shoppingg....buruk beno bnda nih..hahaha habehhkan duit di hujung jari... :P
klu skali shopping uh siketsiket xpe ni ape jadah beli dah mcm xnak shop sampai bilebile daaa
dats why mak aku slalu bisingg..katakatanya bbunyi begini...eheeemmm
"kao ni duit jimatlah ckit..kasut baju xpyh nk beli sgt..pkai yg mn ade je dlu"
aku da sampai bole igt da beb ayat dy... *terror x..hehe
kasut aku pon dah cecah bebelasbelas apatah lg gn bajubaju ak

aku pnye xde la SEmessy ni aw :))

rambangrambang...rambang mata :D
so sekarang cara terbaik untuk aku habiskan wang aku dalam bank uh..
korang taw dak aku wat ape....haaaa melaburmelabur :))
maen bisnes larh skali skala...bukan mlabur lam toilet okeeeyyy *pengotor gilerr
aku sekarang melabur dgn cara aku pegi beli kedai jewellery, aku beli rantai ke ape ke...
kotla nati aku umo 25 26 27 nati kan...nak kawen kaaannnn..rasa da cukup matang uh nak kawen :)
so boleh la aku jual balik kan barang2 uh..time uh mesti harga da naik melambung...
*xdapat imagine mcm mna time uh...haha berangan2 
$$$$$$
okeyy...memang sah !! xpayah nak g check kat doktor ke hapeeee..
memang aku ni skun dah giler barang kemas..mata pon jd mcm ni dah $__$
hahahahaha...so aku nasihatkan korang klu nak belanja make sure bfaedah aw :))
xpayah la nak beli blackberry ke galaxy ke ape ke..
makin lma makin buruk dan harga macam beli gula2 je nati..
okeyh !! daaaaa muaaahhhxxx...hehehehehe *gataaaallllll

2 comments:

  1. ....nak barang kemas satu.....nak kasut sepasang....hehehe

    ReplyDelete