Wednesday, November 2, 2011

ceritera bebelan

ape ea aku nk mbebel kali ni eyp...
byk sgt kot cite yg aku nk tulis sampei xtaw nk bebel ape..
tp xpe since aku skun ni xbape nk sihat sgt kan so kite story psl sakit la eah..
meeeemandangkan aku skun ni dlm trauma lg kan so aku jd macammmm agk mengong lah jhk..
nasibla xmengong byk ,ckiiit jerk..
sjak lpas aku accident kaw taw x, tiap mlm mimpi aku ngeri giler nk mampos..
kot la mimpi kawen gn brad pitt ke ok la jgk...

 ni klu mimpi kat dy nih..aku xbangun tido pon xkisah..ni ape kes dok mimpi menakutkan jerk..
sampai bpeluh-peluh aku..lari lintang pukang larh..contoh mimpi uh mcm ni eah !! tgk eyp...


mak aiyy bsar...weeekkkk

haaa...aku mimpi benda bsisik2 alah ni da bape juta kali da
mgkin ah sbb aku dok suka tgk National Geographic sgt kot..
tp xde ah aku tgk ulaq ni slalu..haaa biaq jo lah..
lpas tu kan kao nato x..smlm aku mimpi aku accident lg skali aw..
kna langgar gn treler kes xnpk dy bg signal then aku sempat bpaut..
contoh treler ni aw.. :)
bla dy npk aku kat blkg on the spot dy brek smpai belobangg jln kat dpn kdai runcit kg aku uh
yg msk lam longkang uh aku la sape ag..
tibe2 plak mai lori tangki minyak celah mn ntah hempap blkg treler uh..
meletowwwp lar jwbnyee..
ni plak lori myk uh ea...
last2 aku xmati..bgun jln thinjut2 tp byk luka kat muka,..
bila aku tgk cermin !! mata aku npk mcm TEKELUAR ckit aw..mcm ni kot
tp kan weh mata aku sebelah je aw tkeluar..agpn klu kluar mcm ni siyes ah npk comel aku kan...mak aih prasan plak.. tp case aku uh siyes xcantik larh...
haaa tu la mimpi2 giler bangang aku ms tido sjak2 aku accident uh..
kekadang nak tido pon malas aw kes tkut tmimpi yg bukan2 plak..
kot kawen gn enrique ke ank tan sri ank dato' xpe gak...heiiiii demand je taw ah kao eca..
tp kan weh..ni lah yg realiti bukan fantasi sebenar-benar-benaaaaarnye....
ade ke kata gande 3 mcm ni ea?? hihihihi
nih gambar kat bawah nih...u see !!!
wah !! sakit terok ampa taw da
dah3...aku xnak cite psal ni..serabut !! HAHAHA k ah weh..
mlas sudah nak bebel lg...caaaaw :)))

No comments:

Post a Comment