Sunday, August 14, 2011

~~angan~~

.....princess.......
bunyik mcm bagus je....
kekadang uh berangan gak nak jd pricess kan...haha
mcm best je dpt jadik puteri kan...
waaaaaaaaaaaaaaahhhh...
kompem excited giler kan...HAHAHA
dpt pakai gaun kembang2 uh sume kan...wowowowok
bapak ah function uh..berangannye aku nih
owg lain pkai gaun kembang time kawen je tp kite ari2 pkai...
naik kete plak limosin kan..alaaa kete yg pnjg uh...haishh
buka cermin lambai..pergh !! hahaha
fuyoooo....cute giler !! aku la ni klu nk knal... :D

klu dah puteri msti ade puteranye kan..
n klu aku putera aku pasti n sure3 giler lah nk yg ensem je...
xnakla yg perut mboyot je..mentang ko putera kan..xnak wat keje lah ye..
tu prt mboyot mcm 9bulan je...HAHAHAHAHA
aku nk yg smart...body tough putera aku uh...hahaaha
lbih kuang mcm ni kot...
bkn lbih kuang tp mmg mcm ni... HAHAHA

kau tgk btapa encemnye laki aku...HAHAHA
korang mst tgugat sbb aku dpt laki encem gler mcm ni un..
tp klu encem gler mcm ni klu xbtggjwb xjadik jgk kan..spoil je..
tp nsb lah dy ni gred A pnyer...ckup pakej....ko scroll bwh ckit tgk..
smpt jgk aku snap picca dy time war uh....HAHA

so kire dy nih btggjwb la kan..haa
tu aku suke uh...meh aku nk tnjuk kisah kami...HAHAHA perasan giler lu minah

ni aku snap time dy main POLO
ni plak aku teman dy g lepak kat taman kan... :D
haa...yg ni plg ku suke..majlis tari menari..dkt ballroom aw.. HAHA
aku lah uh weih...gn prince td..ni npk lain ckit kes gmr lma kan... :D

n this is our wedding.....

yg ni 18sx ckit so tpaksalah aku kaburkan ckit eah...HAHAHA

ni plak palace sempena weddings present kami.....


n this ????????

ni...dah bsar dah ckit...sory lah muka aku npk lain giler sbb
bru je abes bpantang kan time nih....HAHAHAHA

haaa...tu la..sori ah weih sbb ku tnjuk gmbr je...mls nk wat krgn SPM lg lah weih...
HAHAHAHAHA
msti korang jelez thp gaban kan tgk kisah aku neh...
da ah cantik dpt aki hensem plak kan...
kaya plak uh...pergggghhh
xpe3..aku xkisah pon kowang jeles sbb aku taw aku mmg btuah...
giler sengal dowh...HAHAHAH
dah ah...mlas dah aku dok melalut lam nih...
nk kluar plak...
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA
tp sblum tu...1 lg...
tgk bwh eah...


bangang mna nih ????? HAHAHA

ni sape la plak kan...hahaha
ni lah aku sbnrnye..
kat ateh uh mgrut ja...
hahahaha
dah..jgn tgk lma2...BURUK3
HAHAHAHAHAHa



No comments:

Post a Comment