Wednesday, February 29, 2012

ohh pellllisss larh !! ~~


dalam sibuk, dalam gumbira tak terkata..kenapa mesti ade yg myakitkan ah ??
oke ! malas lah nak menambahkan sakit dalam ni..
ape kate kalau keluarkan list ala-ala nak pegi pasar tiap pagi tu..

tajuk untuk senarai ke pasar pagi ini ialah....senarai SAKIT HATI !!

  • kawal mengawal bak anak puteri raja bersalut emas takut dikikis orang untuk wat gadai di kedai2 pajak gadai cina !
nah orang mas kao..kikis larh !!

ape? ingat eca nih kecik lagi nak control mana boleh pegi mane tak boleh pegi..
okee..saya sedar kesilapan bodoh yang amat bodoh mcm harem yg penah dilakukan..
tapi jangan ingat saya TAK menyesalinye apa yang telah berlaku..
jangan ingat saya TAK serik serik...
cukuplah sekali terkena dek orang, sampai bila pon ingat..
saya xperlu semua ni.. FAHAM x?! marah ni kaoo

  • ungkit mengungkit hal yang lalu rupe ade hutang batu permata yang tersilap telan
saya sangatlah tak suka bila orang mengungkit hal yang lalu..
kalau hal tu sangat menyedihkan saya lagilaaaaah saya tak menggemari nye..
plisss awak awakkk semua..jangan siksa batin ku
dengan hal ini otomatikkeli saya akan menangis seorang diri T.T mamaa !!
let bygones be bygones plissss

  • membuat sesuatu perbandingan seperti anda sedang memilih ikan di pasar segar untuk dinner ini malam

yang ni paling lah aku sakit otak doehh..serius aku tak melawak !
saya tahu saya belajar entah ke mana, test failed, pointer sm besar gn tahik idong korang je
tp wajarkah itu yang anda nak bandingkan dgn usaha sy di sana ?
adakah anda lihat saya enjoy mcm minah sial kat sana ?
adakah sy tak berusaha ? sy gumbira gn result sy ?
tolonglah korang tanya hati korang..sedangkan time SPM aku penat catch up..
takkan lah aku sebodoh dan sebangang yg korang sangkakan utk let go sume..
yess ! memang sy secourse gn dy tp sy sm kolej ke gn dy ?
tolonglah sekali lagi jangan patahkan semangat sy utk study !
bukan dgn cara tu utk korang bg semangat berapi utk sy..
maaf ! anda silap !

  • bila dah beli sayur, perlu lah di 'scan' dekat scanner terlebih dahulu...failed ? maka campaklah



    aku..walau ape pon aku akan utamakan family aku..
    WALAUPUN aku terrrrpaksa korbankan hati aku..
    bukan dengan semua orang aku rasa 'camgitu' dan tak selalu aku rasa
    tp bila dah terasa, aku akan make sure family aku taw n meet orang tu
    tapii entahlah..kadang kau kata ok , kadang tak..pening aku taw tak
    ape kate kalau tak kao cakap je TAK dan kalau ok kau support aku


    oh Tuhan...tolonglah saya..
    tolong lah saya wat list yang baru untuk saya rasa bahagia pulak di samping ahli syurga mu yang sanggup bertungkus lumus menjaga saya ini...

    sesungguhnya saya sangat menyangi diri mereka
    campakkan lah jauh jauh rasa yang negatif sensitif yang tak berapa nak aktif neh !
    AMINNNN....!!!

    No comments:

    Post a Comment