Wednesday, January 11, 2012

KaMi rAmAi..dAn MeRiaH sEkALi

hey there...

entri kali nih bukan mainmain aw weih..
ni kes seriuss punyer  ... :D
pasal eca sayang my BIG FAMILY, tu entri nih dituliss
*padahal boring yg amat dok umoh uh 

i have 4sists n 4brothers n of cos im the youngest..
means semile lah kan... 
abg ipa 3 n kakak ipa 1..
anak buah 15 , going to 17 this year...
*okee..betulbetul subur family aku...hahaha gilerrr

sepupu sepapat aku xnak cerita..klu cerita 7hari 7malam jd nt :)
even ade yg aku xkenal pon..tetiba mak cakap....
"haa ni lah sepupu kao" gggrrr =:='
nasib xjatuh cintha gn sepupu sendiri kan ?? aaww~~
*xteringin pon nk cintan cintun gn sedara :p

kalo xpecaye..kao meh dekat skrin ckit aku tunjuk gambar...
NNAAAHHHH .....!!!!

arwah nenek :'(

mok nge ayohh :D

last kanan dan kiri ialah  mak buah n anak buah
p/s::sama umo :)

kakak saye 

tahun lain nih oke...

kakak ipa saye yg saye sayammmm

no caption...ramai sgt

saya sayang semua... muahhxxx

romantik kan sy gn abg :D

sume nak dukung eca ea :p
okeyh...kalau nak upload gambar yg aku simpan memang 
xkemana lah korang...aku pon xkemana jgk..

rasanye cukup yg tu jelah kot..

mitak maaflah sesape yg xtemasuk lam entri nih..

aku xprasan !! sebab ramai sangat.... HAHAHA

okeyyy...papai papitooo

No comments:

Post a Comment