Sunday, November 13, 2011

keboringan

aaaceehemmm... mitak maap !! demam skit anda anda @_@
anda2 semua..oleh kerana sebab musabab baginda da lma xmcoretkan kata kata baginda dkt blog ni da beberapa ari..sampaikan bellog ni dah mcm bulu cipanzi yang dok lari tgh pasir habuk debuk bkepuk kepuk dah....haa kao jgn klu aku mbebel mmg xde noktah yaw 
benanye eca xboley nak lelapkan mata nih sbb addicted nak berbloggie ke ?? xmungkiiiin sampai kemaruk macam time time couple dulu kan..kemaruk jerk kan..ni taaak..ni sebab aku mmg xtido malam tido pagi jerk..hahaha anak dara apa la dok tidoq siang ari lepaih tu kne bleter mula nak moncung la noh..
aku mlm ni xdak wat pa !! bru lepaih balik g kuala selangor ja...
haaa malam setelah sekian lmanye skema x ayat aku aku aku xjumpa membe arau aku,mlm ni dy ajak aku skype..
klu korang nak skype gak kaorang download yg logo mcm ni ea...

aku pon xtaw asal die ajak aku skype malam ni..sebab bosan lah uh pyan..HAHA lagipun weh pyan eca pon boring gler gak nih..ingat nak tido pon mata xbrape nak lelap..xsihat katakan.cettt !! hihihi
membe aku nih sweet ckit aw  n xde awek lg, dy cakap la tgh sgle skun...kao pyan bruntung aw dpt membe mcm aku ni ciap promote lg uuu...hihihi ni lah wajah dy time skype td...
macam macam mimik muka adew !! aku pon pelik.. 


                                      
 
maaf yer susunan gambar agk bangang di sini :D
kao tgk muka die..macam kena sembelit ade, tesengeh dapat awek ade, marah pon ade..
aku pon heran deyh..hahaha papepon pyan eca mtk maap sebab memperdajalkan anda ea..haha sebab uh larh mitak nak snapshot picca tadi, msti pyan cakap mcm uh kan..hahaha dak aih !! ni kbtulan aw pyan..ade gak membe sowang lg skype tp xde plak nak snap gmbar dy sbb dy  huduh bebeno..hahaha
mitak maap skali lg tuan empunyer badan.. :D

dikesempatan ini___bena ergh maksud tsirat aku ialah :: aku rindu kwn2 aku ah weih..
rs mcm da lame jerk xjumpe..
(blah la kao cha..bab mrepek no1..pegi tido lah lwat da ne..satg mkn kerepek karang :D)

No comments:

Post a Comment